
Akcja “Konopie są legalne” vs cenzura Facebook’a
Cenzura Facebook ‘a na konopie w sieci. Najbardziej rozpoznawalny plac w Nowym Jorku, Times Square, stał się niedawno najnowszym polem bitwy dla walczących o legalizację konopi i ich miejsce w kulturze.
Wielki zielono-biały banner wzywa Facebooka “Przestań cenzurować konopie!” Jest to odpowiedź na przestarzałą politykę cenzurowania CBD w wykonaniu giganta social media, o której pisaliśmy niedawno.
SZUKASZ LEKARZA KONOPNEGO?
ZNAJDZIESZ GO NA
Kwalifikacja do terapii od 50 zł
E-RECEPTA od 100 zł
Konsultacja od 150 zł
Zuckerberg bardziej święty od papieża
Algorytm Facebooka wychwytuje i blokuje strony, które używają liścia konopi lub słów takich jak “CBD”, “marihuana” czy “cannabis” i robi to pomimo faktu, że niedawno akt Kongresu o nazwie Farm Bill wykreślił konopie z listy substancji kontrolowanych.
Nie jest to wymagane przez żadne prawo, o czym świadczy niedawna decyzja sądu o pełnej legalności wyświetlania reklam sklepu z konopiami w lokalnej telewizji. Mimo to Facebook uważa, że wyświetlanie treści o marihuanie nie spodoba się największym reklamodawcom, czyli największym korporacjom na świecie.
Konopna pozytywna propaganda
Organizacje producentów konopi wygrały już w Waszyngtonie, odparły DEA (agencję zajmującą się walką z narkotykami), teraz pora na Facebooka, Instagram i Google.
Wysokiej jakości produkty z konopi zawierające CBD z pełnym spektrum kannabinoidów kupisz w naszym sklepie na BioHemp.pl
“Naszym celem jest zmienić politykę Facebooka przez wywieranie presji w najbardziej publiczny sposób – mówi dyrektor organizacji, która wykupiła banner, Colleen Keahey Lanier – Facebook dociera do szerokiego grona odbiorców i my robimy to samo.”
Facebook – konopie – cenzura
“Wraz z wejściem życie Farm Bill, wydawało się, że nastał nowy dzień dla sympatyków konopii i dla przemysłu konopnego, że skończy się pomieszanie z poplątaniem, że konopie są substancją kontrolowaną – nie są.”
Mimo to tysiące drobnych przedsiębiorców w Stanach mają zablokowaną drogę do największych platform reklamowych naszych czasów – Facebooka, Instagrama i YouTube’a.
“Wzywamy wszystkich sympatyków konopi, żeby pomogli nam rozzielenić Facebooka.”
Strona kampanii, gdzie można podpisać petycję popierającą akcję
źródła: cbdtoday, theleafonline
- Czy waporyzowanie powoduje mocniejsze efekty niż palenie? - 30 października, 2023
- Czy witeksyna, składnik z konopi, okaże się lekiem na raka? - 12 grudnia, 2019
- Kemferol – Zdrowie nie tylko z konopi - 7 grudnia, 2019